fbpx

MEDVE SZABADTÉRI MATEKVERSENY 2019 - VESZPRÉM

Információ a benevezett csapatoknak

A versenynap időbeosztásával, a verseny előtti teendőkkel és a helyszín megközelítésével kapcsolatban minden információt az alábbiakban olvashatnak. Kérjük, figyelmesen olvassák végig a tájékoztatót!

Több mint 1400 versenyző 
méreti meg magát Veszprémben, ez lesz minden idők legnagyobb Budapesten kívüli Medvematek-rendezvénye!

Minden résztvevőt és kísérőt nyomatékosan arra kérünk, hogy az alábbiakban, valamint a Versenykiírásban leírt, valamint az alább részletezett szabályokat tartsa be, legyen türelmes, és ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet.

 

A versenynap főhelyszíne


A versenyközpont a Kolostorok és kertek központja (Veszprémvölgyi utca - kolostorromok és színpad).

Időjárás

Végleges: május 11-én, szombaton a Kolostorok és kertek területén tartjuk a versenyt!
A verseny idejére szép idő ígérkezik 20 fokos csúcshőmérséklettel, legfeljebb délután lehet néhány csepp eső (nagyobb eső szombat késő este érkezhet Veszprém térségébe).

FIGYELEM! A rengeteg hulladék keletkezésének elkerülése érdekében palackozott vizet nem fogunk osztani a versenyzőknek. Kérjük, hogy mindenki hozzon magával elegendő palackozott vizet! (Lehetőleg valóban vizet, és ne cukros üdítőt hozzanak a versenyzők.) Ha a víz elfogy, a mosdókban lehet utántölteni.

Csapatok adatainak módosítása

Az internetes Nevezési rendszerben (www.medvematek.hu/nevezesi-rendszer) a már benevezett csapatok kapcsolattartója a csapattagokat május 9. (csütörtök) 23:59-ig tudja módosítani. Ezután már csak a versenynap reggelén a helyszínen lehet jelezni a módosítási igényeket.
Kérjük, hogy a már rendelkezésre álló változásokat legyenek szívesek felvinni a rendszerbe, hogy a helyszínen minél gyorsabban és gördülékenyebben tudjuk lebonyolítani a regisztrációt.

 

Nevezési díjak befizetése

Kérünk minden kapcsolattartót, legyen szíves a Nevezési rendszerben ellenőrizni, hogy van-e nevezésidíj-tartozása. Amennyiben még van tartozás, akkor azt kérjük mielőbb befizetni A Matematika Összeköt Egyesület bankszámlájára. A rendszer 2-3 napos átfutási idővel írja jóvá a befizetéseket.

 

Új csapatok nevezése

Az internetes nevezés teltház miatt korábban lezárult, új csapatokat kizárólag visszalépések esetén, a verseny helyszínén lesz mód regisztrálni 3000 Ft/fő nevezési díj megfizetése ellenében.

A versenynap programja

08:30 - 09:45 Csapatok regisztrációja a Főhelyszínen

10:00 A szabályok ismertetése, köszöntő

10:30 A verseny kezdete

15:00 A verseny vége, visszatérés a Főhelyszínre

15:15 Köszöntők

15:30 Ünnepélyes eredményhirdetés, díjátadó

Kb. 16:00 A rendezvény vége

Aki legkésőbb 09:50-ig nem érkezik a helyszínre, lemarad a regisztrációról, és a versenyzést nem kezdheti meg 10:30-kor (csak késéssel, a 10:30 utáni regisztrációját követően)! Kérjük, érkezzenek időben, hogy a regisztrációs időszak utolsó perceiben ne alakuljon ki zsúfoltság!

 

A főhelyszín megközelítése

vasútállomás és a buszpályaudvar felől helyi autóbusszal lehet megközeltíeni a helyszínt. Autóval vagy különbusszal történő érkezés esetén a versenyhelyszín környékén lehet parkolni, de a versenyközpont közvetlen közelében kérjük, ne parkoljanak!

A regisztráció menete

  1. A regisztráció 08:30-kor kezdődik, és 09:50-ig tart. Kérjük, hogy időben érkezzenek a helyszínre. A regisztrációt 09:50-kor lezárjuk. Aki elkésik, 10:30 után regisztrálhat, és csak később kezdheti meg a versenyt.
  2. Minden kísérőt arra kérünk, hogy a regisztráció megkezdése előtt gyülekezzen az általa nevezett csapatok tagjaival egy előre megbeszélt helyen, és a regisztrációt egyszerre kezdjék meg.
  3. A regisztráció egyetlen asztalnál zajlik a főhelyszínen. Kérjük, hogy mindenki türelmesen várja ki, míg sorra kerül.
  4. A regisztrációs asztalnál kizárólag azok vehetik fel a versenyzéshez szükséges kellékeiket, akiknek nem áll fenn nevezésidíj-tartozásuk. Akik előre neveztek, de fizetési elmaradásuk van, először rendezniük kell a tartozást (a nevezési asztal melletti Admin asztalnál).
  5. Akik a korábban benevezett csapataik összetételén a versenynap reggelén még módosítani szeretnének, a módosításokat a nevezési asztalnál tehetik meg.
  6. A regisztrációs asztalnál átvehetők a csapatok útvonal-regisztrációs lapjai (azaz Utilappui), valamint az asztal közelében zajlik az útravaló osztása is (reggeliző keksz, alma).
  7. Kérjük, hogy az Utilappu-átvételi asztalhoz kizárólag a kísérők (kapcsolattartók) fáradjanak oda és csapata(i) Utilappuit egyedül vegye át. Ez főleg azok számára kiemelten fontos, akik több csapatot neveztek be. Így elkerülhető a hosszas sorban állás a regisztrációnál. Az átvétel után kérjük a kísérőket, osszák ki csapataiknak az Utilappuikat, a karszalagot és a térképeket.
  8. Azok az iskolák, akik legalább 10 diákcsapattal érkeznek, külön ajándékcsomagot kapnak. Ezeket a csomagokat a kapcsolattartóknak a regisztrációs asztalnál adjuk át a versenyzési kellékekkel együtt. Az érintett kapcsolattartókkal aláíratunk egy átvételi elismervényt is.
  9. Az átvett Utilappuját minden csapatnak a verseny végéig gondosan meg kell őriznie és minden állomáson át kell adnia a felügyelőknek.
  10. Az Utilappuval van lehetősége minden csapatnak az Utilappu-átvételi asztaltól néhány méterre átvenni az útravalót (alma, reggelizőkeksz). 
  11. Ha megtörtént a nevezési csomag átvétele, nincs más hátra, mint a főhelyszínen figyelni a műsorközlőt, és várni a verseny kezdetét, ami 10:30-kor esedékes.
  12. Kérdés, probléma esetén forduljanak bizalommal a szervezőkhöz!

 

Szolgáltatások a rendezvény területén

A következő extra szolgáltatásokkal készülünk a versenyzők és kísérőik számára:

-a versenyközpontban tanári pihenőt alakítunk ki, ahol a pedagógusokat szeretettel látjuk egy frissítőre és beszélgetésre
-önkénteseinknek külön önkéntes zónát alakítunk ki, frissítőkkel felszerelve
-büfé üzemel a versenyhelyszínen
-elsősegélynyújtó mentőkocsi is fog a helyszínen tartózkodni
-Medve Matekos emblémázott termékeket lehet vásárolni a Bazárban

HOZNI KELL


A versenyzőknek hozniuk kell a következőket:

-ivóvíz (utántöltési lehetőség a mosdókban)
-toll és/vagy ceruzák (nem osztunk tollat a helyszínen, helyette matricát kapnak ajándékba a versenyzők!)
-papír/füzet
-lehet hozni számológépet ill. bármilyen más segédeszközt, de külső személy segítségét tilos igénybevenni (külső segítségnek számít mindenki, aki nem tagja a versenyző csapatnak)

 

VERSENYSZABÁLYOK

Az alábbi szabályokat, valamint a Versenykiírásban leírt további szabályokat a verseny közben kötelező betartani. A szabályszegő csapatok kizárással is büntethetők.

  1. A verseny mindenki számára a főhelyszínen kezdődik a kategóriánként különböző első feladat átvételével.
  2. Kérjük, hogy a verseny közben senki ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet (pl. rohangálással, a többi csapatot mozgásában való akadályozással). A balesetekért, eltévedésekért a rendezők nem vállalnak felelősséget!
  3. Minden csapat rendelkezzen túrázáshoz megfelelő ruházattal, valamint lehetőség szerint mobiltelefonnal.
  4. Kerékpár, görkorcsolya és minden olyan eszköz használata tilos, ami élénk gyalogosforgalom esetén balesetet okozhat.
  5. Az állomásoknál a csapatok viselkedjenek türelmesen, ne tolakodjanak. A feladatok kiadása a csapatok érkezési sorrendjében történik.
  6. Az állomásokon csapatonként csak egy ember menjen oda a felügyelőkhöz feladatot kérni vagy megoldást bemondani, a többiek várakozzanak távolabb. A feladat beszerzése után a csapat bárhova elvonulhat megoldani azt.
  7. Az állomásokon kapott feladatlapot a megoldás bemondásakor vissza kell adni a felügyelőknek, azokra írni semmit nem szabad.
  8. Kérjük, hívják fel a versenyzők figyelmét a környezettudatos magatartás fontosságára. Szemetelni tilos. Minden állomáson lesz egy nagy szemeteszsák, ahova az odaérkező csapatok bedobhatják a felhalmozott hulladékot.
  9. Több csapat egymással való összedolgozása, egymás segítése tilos. Ez nagyon nehezen ellenőrizhető, kérjük, hívják fel a gyerekek figyelmét a sportszerűség fontosságára.
  10. Ha a verseny közben bármilyen kérdés, probléma felmerül, keressék fel a legközelebbi állomásfelügyelőket segítségért, vagy fáradjanak a főhelyszínre.
  11. Baleset, sérülés, rosszullét esetére azonnal értesítsék a legközelebbi állomásfelügyelőket, akik felveszik a kapcsolatot a főhelyszínnel.

 

Teendők a verseny végén

A verseny végén (15:00 órakor) minden csapat visszatér a főhelyszínre, és leadja Utilappuját. Az értékelés az Utilappuk alapján történik, így az Utilappu elvesztése esetén a csapat teljesítményét nem tudjuk értékelni. Az Utilappu leadásakor minden versenyző emléklapot kap.

Az Utilappuk leadása után a főhelyszínen 15:15-kor köszöntőbeszédek hallgathatók meg, majd kb. 15:30-kor megkezdődik az eredményhirdetés. Javasoljuk, hogy az eredményhirdetést, és a verseny lezárását lehetőség szerint várja meg minden csapat.

A verseny utáni héten az eredményeket és a feladatsorokat feltöltjük honlapunkra. A feladatsorokat és megoldásokat minden kapcsolattartó számára elérhetővé tesszük, aki a versenyre nevezett csapatokat. 

Póló és egyéb ajándéktárgyak árusítása

A 2019-es Medve Matek kollekció darabjai (póló, napszemüveg, tollkészlet és bögre) korlátozott számban a Medve Bazárban megvásárolhatók. Az árusítás a verseny egész ideje alatt tart.

 

Információ a nyári Medve Matektáborokról

A versenyeken kívül idén négy nyári tábort is rendezünk: a Mátrában kettőt, a Zemplénben, valamint a Bakonyban, ahol a versenyhez hasonlóan remek hangulat várható. A verseny résztvevői kedvezményes áron vehetnek részt a táborokban. Bővebb infó a táborokról IDE KATTINTVA érhető el

A táborokkal kapcsolatos kérdésekre a verseny egész ideje alatt készséggel válaszolunk.

 

Facebook-oldalunk

Közösségünk virtuális formában a facebookon is jelen van. Ha tetszenek a rendezvényeink, kérjük, csatlakozzanak (like-olják) oldalunkhoz: www.facebook.com/medvematek


Köszönjük az együttműködést, élményekben gazdag versenyzést kívánunk mindenkinek!
 
Medve Matek Szervezői Csapat