MEDVE SZABADTÉRI MATEKVERSENY 2019 - VESZPRÉM
Információ a benevezett csapatoknak
A versenynap időbeosztásával, a verseny előtti teendőkkel és a helyszín megközelítésével kapcsolatban minden információt az alábbiakban olvashatnak. Kérjük, figyelmesen olvassák végig a tájékoztatót!
Több mint 1400 versenyző méreti meg magát Veszprémben, ez lesz minden idők legnagyobb Budapesten kívüli Medvematek-rendezvénye!
Minden résztvevőt és kísérőt nyomatékosan arra kérünk, hogy az alábbiakban, valamint a Versenykiírásban leírt, valamint az alább részletezett szabályokat tartsa be, legyen türelmes, és ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet.
A versenynap főhelyszíne
A versenyközpont a Kolostorok és kertek központja (Veszprémvölgyi utca - kolostorromok és színpad).
Időjárás
Végleges: május 11-én, szombaton a Kolostorok és kertek területén tartjuk a versenyt!
A verseny idejére szép idő ígérkezik 20 fokos csúcshőmérséklettel, legfeljebb délután lehet néhány csepp eső (nagyobb eső szombat késő este érkezhet Veszprém térségébe).
FIGYELEM! A rengeteg hulladék keletkezésének elkerülése érdekében palackozott vizet nem fogunk osztani a versenyzőknek. Kérjük, hogy mindenki hozzon magával elegendő palackozott vizet! (Lehetőleg valóban vizet, és ne cukros üdítőt hozzanak a versenyzők.) Ha a víz elfogy, a mosdókban lehet utántölteni.
Csapatok adatainak módosítása
Az internetes Nevezési rendszerben (www.medvematek.hu/nevezesi-rendszer) a már benevezett csapatok kapcsolattartója a csapattagokat május 9. (csütörtök) 23:59-ig tudja módosítani. Ezután már csak a versenynap reggelén a helyszínen lehet jelezni a módosítási igényeket.
Kérjük, hogy a már rendelkezésre álló változásokat legyenek szívesek felvinni a rendszerbe, hogy a helyszínen minél gyorsabban és gördülékenyebben tudjuk lebonyolítani a regisztrációt.
Nevezési díjak befizetése
Kérünk minden kapcsolattartót, legyen szíves a Nevezési rendszerben ellenőrizni, hogy van-e nevezésidíj-tartozása. Amennyiben még van tartozás, akkor azt kérjük mielőbb befizetni A Matematika Összeköt Egyesület bankszámlájára. A rendszer 2-3 napos átfutási idővel írja jóvá a befizetéseket.
Új csapatok nevezése
Az internetes nevezés teltház miatt korábban lezárult, új csapatokat kizárólag visszalépések esetén, a verseny helyszínén lesz mód regisztrálni 3000 Ft/fő nevezési díj megfizetése ellenében.
A versenynap programja
08:30 - 09:45 Csapatok regisztrációja a Főhelyszínen
10:00 A szabályok ismertetése, köszöntő
10:30 A verseny kezdete
15:00 A verseny vége, visszatérés a Főhelyszínre
15:15 Köszöntők
15:30 Ünnepélyes eredményhirdetés, díjátadó
Kb. 16:00 A rendezvény vége
Aki legkésőbb 09:50-ig nem érkezik a helyszínre, lemarad a regisztrációról, és a versenyzést nem kezdheti meg 10:30-kor (csak késéssel, a 10:30 utáni regisztrációját követően)! Kérjük, érkezzenek időben, hogy a regisztrációs időszak utolsó perceiben ne alakuljon ki zsúfoltság!
A főhelyszín megközelítése
A vasútállomás és a buszpályaudvar felől helyi autóbusszal lehet megközeltíeni a helyszínt. Autóval vagy különbusszal történő érkezés esetén a versenyhelyszín környékén lehet parkolni, de a versenyközpont közvetlen közelében kérjük, ne parkoljanak!
A regisztráció menete
- A regisztráció 08:30-kor kezdődik, és 09:50-ig tart. Kérjük, hogy időben érkezzenek a helyszínre. A regisztrációt 09:50-kor lezárjuk. Aki elkésik, 10:30 után regisztrálhat, és csak később kezdheti meg a versenyt.
- Minden kísérőt arra kérünk, hogy a regisztráció megkezdése előtt gyülekezzen az általa nevezett csapatok tagjaival egy előre megbeszélt helyen, és a regisztrációt egyszerre kezdjék meg.
- A regisztráció egyetlen asztalnál zajlik a főhelyszínen. Kérjük, hogy mindenki türelmesen várja ki, míg sorra kerül.
- A regisztrációs asztalnál kizárólag azok vehetik fel a versenyzéshez szükséges kellékeiket, akiknek nem áll fenn nevezésidíj-tartozásuk. Akik előre neveztek, de fizetési elmaradásuk van, először rendezniük kell a tartozást (a nevezési asztal melletti Admin asztalnál).
- Akik a korábban benevezett csapataik összetételén a versenynap reggelén még módosítani szeretnének, a módosításokat a nevezési asztalnál tehetik meg.
- A regisztrációs asztalnál átvehetők a csapatok útvonal-regisztrációs lapjai (azaz Utilappui), valamint az asztal közelében zajlik az útravaló osztása is (reggeliző keksz, alma).
- Kérjük, hogy az Utilappu-átvételi asztalhoz kizárólag a kísérők (kapcsolattartók) fáradjanak oda és csapata(i) Utilappuit egyedül vegye át. Ez főleg azok számára kiemelten fontos, akik több csapatot neveztek be. Így elkerülhető a hosszas sorban állás a regisztrációnál. Az átvétel után kérjük a kísérőket, osszák ki csapataiknak az Utilappuikat, a karszalagot és a térképeket.
- Azok az iskolák, akik legalább 10 diákcsapattal érkeznek, külön ajándékcsomagot kapnak. Ezeket a csomagokat a kapcsolattartóknak a regisztrációs asztalnál adjuk át a versenyzési kellékekkel együtt. Az érintett kapcsolattartókkal aláíratunk egy átvételi elismervényt is.
- Az átvett Utilappuját minden csapatnak a verseny végéig gondosan meg kell őriznie és minden állomáson át kell adnia a felügyelőknek.
- Az Utilappuval van lehetősége minden csapatnak az Utilappu-átvételi asztaltól néhány méterre átvenni az útravalót (alma, reggelizőkeksz).
- Ha megtörtént a nevezési csomag átvétele, nincs más hátra, mint a főhelyszínen figyelni a műsorközlőt, és várni a verseny kezdetét, ami 10:30-kor esedékes.
- Kérdés, probléma esetén forduljanak bizalommal a szervezőkhöz!
Szolgáltatások a rendezvény területén
A következő extra szolgáltatásokkal készülünk a versenyzők és kísérőik számára:-a versenyközpontban tanári pihenőt alakítunk ki, ahol a pedagógusokat szeretettel látjuk egy frissítőre és beszélgetésre
-önkénteseinknek külön önkéntes zónát alakítunk ki, frissítőkkel felszerelve
-büfé üzemel a versenyhelyszínen
-elsősegélynyújtó mentőkocsi is fog a helyszínen tartózkodni
-Medve Matekos emblémázott termékeket lehet vásárolni a Bazárban
HOZNI KELL
A versenyzőknek hozniuk kell a következőket:
-ivóvíz (utántöltési lehetőség a mosdókban)
-toll és/vagy ceruzák (nem osztunk tollat a helyszínen, helyette matricát kapnak ajándékba a versenyzők!)
-papír/füzet
-lehet hozni számológépet ill. bármilyen más segédeszközt, de külső személy segítségét tilos igénybevenni (külső segítségnek számít mindenki, aki nem tagja a versenyző csapatnak)
VERSENYSZABÁLYOK
Az alábbi szabályokat, valamint a Versenykiírásban leírt további szabályokat a verseny közben kötelező betartani. A szabályszegő csapatok kizárással is büntethetők.
- A verseny mindenki számára a főhelyszínen kezdődik a kategóriánként különböző első feladat átvételével.
- Kérjük, hogy a verseny közben senki ne idézzen elő balesetveszélyes helyzetet (pl. rohangálással, a többi csapatot mozgásában való akadályozással). A balesetekért, eltévedésekért a rendezők nem vállalnak felelősséget!
- Minden csapat rendelkezzen túrázáshoz megfelelő ruházattal, valamint lehetőség szerint mobiltelefonnal.
- Kerékpár, görkorcsolya és minden olyan eszköz használata tilos, ami élénk gyalogosforgalom esetén balesetet okozhat.
- Az állomásoknál a csapatok viselkedjenek türelmesen, ne tolakodjanak. A feladatok kiadása a csapatok érkezési sorrendjében történik.
- Az állomásokon csapatonként csak egy ember menjen oda a felügyelőkhöz feladatot kérni vagy megoldást bemondani, a többiek várakozzanak távolabb. A feladat beszerzése után a csapat bárhova elvonulhat megoldani azt.
- Az állomásokon kapott feladatlapot a megoldás bemondásakor vissza kell adni a felügyelőknek, azokra írni semmit nem szabad.
- Kérjük, hívják fel a versenyzők figyelmét a környezettudatos magatartás fontosságára. Szemetelni tilos. Minden állomáson lesz egy nagy szemeteszsák, ahova az odaérkező csapatok bedobhatják a felhalmozott hulladékot.
- Több csapat egymással való összedolgozása, egymás segítése tilos. Ez nagyon nehezen ellenőrizhető, kérjük, hívják fel a gyerekek figyelmét a sportszerűség fontosságára.
- Ha a verseny közben bármilyen kérdés, probléma felmerül, keressék fel a legközelebbi állomásfelügyelőket segítségért, vagy fáradjanak a főhelyszínre.
- Baleset, sérülés, rosszullét esetére azonnal értesítsék a legközelebbi állomásfelügyelőket, akik felveszik a kapcsolatot a főhelyszínnel.
Teendők a verseny végén
A verseny végén (15:00 órakor) minden csapat visszatér a főhelyszínre, és leadja Utilappuját. Az értékelés az Utilappuk alapján történik, így az Utilappu elvesztése esetén a csapat teljesítményét nem tudjuk értékelni. Az Utilappu leadásakor minden versenyző emléklapot kap.
Az Utilappuk leadása után a főhelyszínen 15:15-kor köszöntőbeszédek hallgathatók meg, majd kb. 15:30-kor megkezdődik az eredményhirdetés. Javasoljuk, hogy az eredményhirdetést, és a verseny lezárását lehetőség szerint várja meg minden csapat.
A verseny utáni héten az eredményeket és a feladatsorokat feltöltjük honlapunkra. A feladatsorokat és megoldásokat minden kapcsolattartó számára elérhetővé tesszük, aki a versenyre nevezett csapatokat.
Póló és egyéb ajándéktárgyak árusítása
A 2019-es Medve Matek kollekció darabjai (póló, napszemüveg, tollkészlet és bögre) korlátozott számban a Medve Bazárban megvásárolhatók. Az árusítás a verseny egész ideje alatt tart.
Információ a nyári Medve Matektáborokról
A versenyeken kívül idén négy nyári tábort is rendezünk: a Mátrában kettőt, a Zemplénben, valamint a Bakonyban, ahol a versenyhez hasonlóan remek hangulat várható. A verseny résztvevői kedvezményes áron vehetnek részt a táborokban. Bővebb infó a táborokról IDE KATTINTVA érhető el
A táborokkal kapcsolatos kérdésekre a verseny egész ideje alatt készséggel válaszolunk.
Facebook-oldalunk
Közösségünk virtuális formában a facebookon is jelen van. Ha tetszenek a rendezvényeink, kérjük, csatlakozzanak (like-olják) oldalunkhoz: www.facebook.com/medvematek
Köszönjük az együttműködést, élményekben gazdag versenyzést kívánunk mindenkinek!